UNA BONA RESPIRACIÓ ET CONDUIRÀ A UN BON DESCANS
Quan estem
sota tensió, solem respirar només amb el pit. Aquesta respiració porta menys
aire als nostres pulmons i redueix la provisió d’oxigen al cos i al cervell,
fent-te sentir cansat mental i físicament. L’objectiu, en aquest cas, és fer
respiracions profundes, amb el diafragma, quan inspira, el teu melic s’hauria
d’inflar com un globus; quan exhala, s’hauria desinflar lentament.
Aquesta respiració és ideal practicar-la si estàs reclinat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario