miércoles, 26 de febrero de 2014

UNA BONA RESPIRACIÓ ET CONDUIRÀ A UN BON DESCANS





Quan estem sota tensió, solem respirar només amb el pit. Aquesta respiració porta menys aire als nostres pulmons i redueix la provisió d’oxigen al cos i al cervell, fent-te sentir cansat mental i físicament. L’objectiu, en aquest cas, és fer respiracions profundes, amb el diafragma, quan inspira, el teu melic s’hauria d’inflar com un globus; quan exhala, s’hauria desinflar lentament.     Aquesta respiració és ideal practicar-la si estàs reclinat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario